niedziela, 17 czerwca 2018

Medium - aplikacja ratująca życie

Ten semestr minął mi pod znakiem "już wiecie co macie robić, zaczynamy naukę". Więc na zaliczenie jednego z przedmiotów biznesowych musiałam systematycznie czytać i zbierać artykuły na dowolny temat, związany oczywiście z biznesem pod dowolną postacią. Co wybrałam? Beauty Industry i marketing oparty na działalności w social media. Artykuły musiały być oczywiście po angielsku, a ja kompletnie nie wiedziałam gdzie mam ich szukać, żeby były w miarę możliwości na czasie. I tutaj z pomocą przyszła mi Pani Profesor, która prowadzi te zajęcia i poleciła nam aplikacje Medium. Od razu po powrocie z uczelni do domu pobrałam ją i zalogowałam się, mając nadzieję, że znajdę tam to, czego szukam. Na moje szczęście nie tylko znalazłam, ale apka okazała się bardzo prosta w użyciu i intuicyjna. Po założeniu konta jesteśmy pytani o to, czego w aplikacji szukamy, żeby teksty polecane na stronie głównej były dla nas interesujące. Każdy artykuł można zaznaczyć "zakładką", żeby nie zgubić go w morzu innych i oczywiście każdy może sam napisać coś od siebie, trzeba tylko pamiętać, że teksty są w języku angielskim, więc trzeba się nim dobrze posługiwać. 
Pomimo tego, że artykuły, które ja czytałam są już dawno oddane i omówione, a przedmiot zaliczony na 5, to wciąż przynajmniej raz na dwa, trzy dni zaglądam do Medium, bo nie tylko zajęłam się tym na potrzebę studiów, ale naprawdę mnie to zainteresowało. Polecam aplikacje każdemu  studentowi i wszystkim, którzy mają dość sponsorowanych artykułów pisanych dla reklamy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger