poniedziałek, 25 września 2017

Kolejny początek

Październik zbliża się do mnie wielkimi krokami, a ja chociaż staram się jak mogę być gotowa na początek mojego studenckiego życia to wciąż mam wrażenie, że czegoś mi brakuje i coś jest niewystarczająco zaplanowane. A biorę pod uwagę wszystko, naprawdę, zapisuję ważne rzeczy, szukam jak najlepszych hosteli, jak najbliżej uczelni i rezerwuje je z wyprzedzeniem, zapisuje wydatki, żebym wiedziała jak rozplanować wypłatę (tak, znalazłam pracę!) i kupiłam nawet słownik do hiszpańskiego z podstawowymi zasadami gramatycznymi, żebym była gotowa na wszystko. Pierwsze wykłady mam już 6. października i dopiero wtedy tak naprawdę zobaczę czy byłam odpowiednio przygotowana. Wiem, że zanim się obejrzę będę już w autobusie do Wrocławia, bo do piątku pracuję właściwie całe dnie, w sobotę jadę na mecz, a wtedy zostanie już tylko kilka dni. Ale życzcie mi powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger