piątek, 13 stycznia 2017

13.01.2017

Nie mogę uwierzyć, że rok 2017 przywitał mnie w taki cudowny sposób! Ed wrócił z przerwy, dostałam pracę, którą uwielbiam, nie tak jak pizzerię, ale myślę, że to kwestia czasu ;) Egzaminy poszły mi, tak mi się wydaje, bardzo dobrze i w moim życiu prywatnym też dzieje się wiele wspaniałych rzeczy! W dodatku dzisiejszy polonez tańczony w rynku wprawił mnie w studniówkowy nastrój, sukienka jest u krawcowej na ostatnich poprawkach, partner już w pełnej gotowości, do szczęścia brakuje mi tylko czerwonej podwiązki. Studniówka za dwa tygodnie, poloneza tańczę z moim wychowawcą, więc muszę się pięknie nauczyć układu, żeby wstydu nie było. Teraz czas na zrobienie paznokci i przygotowanie się na jutrzejszy dzień w pracy <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger