poniedziałek, 2 stycznia 2017

2017!

Witam Was w zupełnie nowym, 2017, roku! Nie będzie nic w stylu "nowy rok, nowa ja". Zostaję taka jaka jestem, bo poprzedni rok miał na mnie niesamowicie duży wpływ i ukształtował mnie jak żaden poprzedni. I szczerze mogę powiedzieć, że to był najlepszy rok, mam całe mnóstwo cudownych wspomnień i nie żałuje żadnej decyzji podjętej w 2016. Jednak teraz czas na następce, lista celów już zapisana, będę pracować ile mogę, żeby osiągnąć to co sobie wyznaczyłam, będę spełniać marzenia i, na pewno, nie będę się ograniczać, sprawię, że ten rok dorówna poprzedniemu, a może nawet go przewyższy! 
Mam nadzieję, że Wam 2016 też minął tak dobrze jak mi i oczywiście, że rozpoczynający się 2017 będzie najlepszy jaki może być :) 


1 komentarz:

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger