poniedziałek, 26 grudnia 2016

Święta, święta...

I już prawie po świętach! Dzisiejszy dzień spędzam już w domu, już nikogo nie odwiedzamy i już mogę siedzieć w piżamie tyle ile mi się podoba! Wszystkie prezenty zostały rozdane i rozpakowane, naprawdę, zdecydowanie wolę dawać prezenty niż je dostawać.
Ostatnie dni roku 2016 spędzę na odpoczynku lub szukaniu pracy, jeszcze nie zdecydowałam. Szukam sobie jakiegokolwiek zajęcia i naprawdę nic nie mogę wymyślić, czekam na jakieś olśnienie, sama nie wiem skąd. Mój brat ma lodowisko i nie ma go w domu dosłownie całymi dniami, a ja bez pracy nie mam co zrobić z wolnym czasem, mam go zdecydowanie za dużo. Tak, wiem, że są święta, ale w gastronomii święta nie zawsze są wolne i za to chyba kocham tę branżę, zawsze będę miała zajęcie!
Wypadałoby się trochę przygotować do egzaminów zawodowych, które czekają mnie w styczniu, trzymajcie za mnie kciuki!

 

3 komentarze:

  1. Zleciało bardzo szybko! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    Zaobserwowałam również ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na tych egzaminach :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeśli baterie kalkulatora mnie nie zawiodą powinno być dobrze :D

      Usuń

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger