czwartek, 22 grudnia 2016

Blogmas #5

Ostatni dzień w szkole! Tak, jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, jutro nie będę musiała wstawać o 6. rano i nawet nie nastawiałabym budzika gdyby nie masa gotowania, która mnie czeka. Dziś w szkole, w końcu, rozdałam prezenty! Już nie mogłam się doczekać, został tylko ten dla dziadków i dla rodziców. Nie spodziewałam się, że prezent od Darii będzie tak sentymentalny i przemyślany i nie myślałam, że tak miło mi się zrobi, kiedy znajdę tam butelkę coca-coli. Tak, w tym roku dostałam same cudowności, wszystko przemyślane i na pewno nie robione na ostatnią chwilę, a miło widzieć, że ktoś się przykłada tak samo jak ja. 
Moja wizyta u okulisty zakończyła się sukcesem, tak to odebrałam, bo nie potrzebuję okularów! Dowiedziałam się tylko, że mam bardzo zmęczony wzrok, zmęczony, ale dobry, to jest dla mnie teraz ważne :)


2 komentarze:

  1. To dobrze, że obejdzie się bez okularów ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szybko zleciało do września, więc nim się obejrzymy - będą wakacje! Wszystkiego dobrego ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger