piątek, 16 grudnia 2016

Blogmas #4

Przede mną ostatni tydzień szkoły przed przerwą świąteczną. Oczywiście będzie to tydzień pełen wrażeń, jak to już ostatnio bywa. W poniedziałek mam rozmowę kwalifikacyjną, bo lokal, który jest po sąsiedzku do mojego poprzedniego miejsca pracy wyszedł do mnie z propozycją i to kiedy jadłam tam obiad! Miałam przyjemność być obsługiwana przez managera, który najpierw upewnił się, że to ja pracowałam w pizzerii, a później zaproponował mi pracę. Zostawiłam CV i co będzie to będzie. We wtorek idę do okulisty i szczerze jestem ciekawa co mi powie. Mam nadzieję, że prezentem na święta nie będzie recepta (nie wiem czy na okulary dostaje się receptę czy coś w tym stylu, ale wiecie o co chodzi) na okulary. 
Przyszły tydzień będzie rozwalony po całości. Będę miała skracane lekcje i w dodatku będzie ich tyle co kot napłakał przez galę bożonarodzeniową i wszystkie te rzeczy z nią związane. Nie mogę się doczekać czwartku, bo wtedy rozdam prezenty i idę z Madzią na kawę <3
W dodatku, tak, muszę się pochwalić, dostałam dziś 100 punktów dodatnich z zachowania, bo wczoraj pomagałam przy konkursie na aranżacje stołów bożonarodzeniowych. Tak szczerze to bardzo lubię te okazje, przy których mogę ubrać strój do  obsługi, pomimo tego, że zdecydowanie wolę kitel do kuchni. Jednak uważam, że wyglądamy bardzo profesjonalnie i w połączeniu z wiedzą jaką daje nam szkoła potrafimy jak należy zająć się gośćmi niezależnie od tego czy jesteśmy w kuchni czy na sali! 


3 komentarze:

  1. Fajny blogmas ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, wyglądacie naprawdę bardzo profesjonalnie i moim zdaniem w pewien sposób elegancko! :)
    Napisz potem co powiedział Ci okulista.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger