wtorek, 3 października 2017

Nie dać się jesieni!

Od wczoraj pogoda mnie wcale nie rozpieszcza, zmokłam tyle razy, że nie wiem czy zdążyłam dobrze się wysuszyć pomiędzy jednym wyjściem, a drugim. Jednak pomimo deszczowej pogody i chłodu, pomimo tego, że coraz szybciej robi się ciemno to szczerze mówiąc jesień jest moją najbardziej produktywną porą. Zawsze wtedy bardziej chce mi się planować różne rzeczy i być bardziej zorganizowaną, może wiąże się to z corocznym powrotem do szkoły, tym razem trochę późniejszym, ale zadziałał tak samo. Jednak wiele osób ma tak, że jesień kompletnie ich demotywuje. Za oknem szaro i zimno, najlepiej nie wystawiać nosa za drzwi. Jednak moim zdaniem grunt to dobre podejście i kilka sposobów na jesienne smutki.

#1 Gorąca czekolada

Moja prawdziwa miłość od kilku lat, nieważne czy z lodami, z bitą śmietaną, z kruszonymi bezami - ja przyjmę ją w każdej postaci i najlepiej umilała mi czas kiedy robiłam do szkoły coś pracochłonnego lub kiedy się uczyłam. Oczywiście była ze mną też podczas samotnych wypadów do kawiarni po szkole i chociaż niektórzy mówią, że rozleniwia to na mnie działa zupełnie odwrotnie!

#2 Garderoba

Porządki w szafie i segregowanie ubrań na te letnie i jesienno-zimowe to jedno z moich ulubionych zajęć. A najbardziej, jak chyba znaczna część dziewczyn, lubię zakupy. Swetry, golfiki, ciepłe skarpetki, kapcie, piżamki i oczywiście jesienne buciki, które kocham nosić! Kilka nowych ubrań, lub nawet tych starych, ale w nowej odsłonie zawsze cieszy ;)

#3 Domowe wieczory

Pomimo ogromu rzeczy jakie można robić jesienią to chyba najbardziej zawsze doceniałam wieczory spędzane w domu, z kubkiem herbaty z imbirem i już mniejsza z kim je spędzałam, z bratem, rodzicami, przyjaciółką czy ukochanym. Świadomość, że za oknem jest zimno, a ja siedzę w ciepłym domu przykryta kocem i siorbię ciepły napój z mojego ulubionego kubka jest niesamowita i sprawia, że naprawdę doceniam to co mam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger