wtorek, 14 marca 2017

Akcja Motywacja!

Coraz częściej widzę ludzi w okularach przeciwsłonecznych i tak mnie to cieszy! To znaczy,  ze wiosna idzie do nas wielkimi krokami i już za moment będzie cieplutko. 
Wczoraj, razem z mamą, poszłam na małe zakupy, żeby odświeżyć lekko garderobę i wprowadzić do niej wiosenne kolory! Co prawda to mama znalazła sobie całe mnóstwo rzeczy, a ja dwie koszulki, ale ja jestem wybredna, więc to dlatego ;) Za to znalazłam sobie sklep internetowy gdzie jest to, co mnie interesuje, więc nie jestem aż tak stratna! 
Moje planowanie idzie w dobrym kierunku i widzę, że poprawiła mi się organizacja czasu, to przed maturą jest bardzo ważne, przynajmniej tak myślę, zwłaszcza, że ZACZĘŁAM SIĘ UCZYĆ! Zmotywowało mnie to, że chyba już wybrałam sobie uczelnie i kierunek. Wczoraj pocztą przyszła do mnie broszurka z informacjami i dokładnie ją studiując, stwierdziłam, że to jest to, podjęłam decyzję. Wszyscy są szczęśliwi - ja mam super kierunek, mama i babcia się cieszą, że zostaję we Wrocławiu i nie wyjeżdżam nigdzie daleko. 
Ale zanim to wszystko - matura! Oby poszła mi przyzwoicie, wtedy będziemy rozmawiać o studiach. Jeśli słoneczko dopisze tak jakbym tego chciała to pójdę na jakieś zdjęcia, ale tym razem w odsłonie wiosennej, a nie all black, mam już humor na wiosnę i jestem pełna motywacji! Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger