poniedziałek, 20 marca 2017

Wiosna?

Wraz z początkiem wiosny zawitał do mnie niesamowicie dobry humor i ogromna chęć do robienia czegokolwiek, nawet wstawania rano, bo ostatnie dwa dni poszły mi aż niewiarygodnie dobrze! Oby wszystko utrzymało się jak najdłużej, bo jestem tak zdecydowanie bardziej produktywna i marnuje mniej czasu. A nawet się uczę, to już w ogóle jest dla mnie sukces. 
Tydzień zapowiada się bardzo pracowicie, ale na szczęście mam wolny weekend, nie mogę się doczekać, bo idę z mamą na pizze. Właściwie to będzie mój cheat, więc poświętuję sobie porządnie, raz w miesiącu można ;) Tymczasem, jutro idę do pracy i na trening, w środę będę nadrabiać szkołę, w czwartek daje korepetycje, w piątek? Jeszcze sama tego nie wiem, może nadgonię bloga i w końcu zrobię paznokcie, bo już nie mogę na nie patrzeć w takim stanie...
A teraz idę już spać, jutro znów do szkoły. Miłego wieczoru wszystkim!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Konstruktywna krytyka mile widziana, obraźliwe komentarze nie będą publikowane :)

Copyright © 2016 The Selfish Blog , Blogger